search icon


Címke: Bagolyvár Kiadó



Galgóczi Tamás | 2005. 03. 03.

Dr. David Lewis: Hogyan értessük meg magunkat?

Annyi könyv jelent már meg a kommunikációról, hogy nem csak a Dunát, hanem a Tiszát is el lehetne torlaszolni velük. Dr. David Lewis ebben a környezetben nem is szenzációs újdonságokkal próbálja...

Galgóczi Tamás | 2005. 02. 01.

Roges Fisher–William Ury–Bruce Patton: A sikeres tárgyalás alapjai

Ez a könyv – úgy vélem, cseppet sem túlzás – a megszokott megközelítéstől teljesen eltérő tárgyalástechnikát javasol, és ebből következően első olvasatra nem is olyan egyszerű elfogadni...

Galgóczi Tamás | 2004. 11. 19.

Milo O. Frank: Értekezlet, megbeszélés – röviden és eredményesen

A szerző nem találja fel a spanyolviaszt, csupán saját tapasztalatait és kutatásainak eredményét kívánja megosztani az üzleti szféra résztvevőivel. Mivel előbb-utóbb mindenki belekerül...

Galgóczi Tamás | 2004. 11. 03.

W. Steven Brown: 13 végzetes hiba, amit menedzserek elkövetnek

Figyelembe véve a rendszerváltással együtt bevezetett piacgazdaságot, elengedhetetlen a vállalatok vezetőinek folyamatos önképzése, amely révén képesek a lehető legjobban menedzselni cégüket/osztályukat,...

Galgóczi Tamás | 2004. 09. 22.

Peter Honey: Problémás emberek (és hogyan bájunk velük?)

Menedzserkönyvről lévén szó, a szerző főként a munkahelyi problémákra fókuszál, egészen pontosan a problémás emberekre (miként azt már a címből is sejteni lehet). Alapigazságként feltételezi,...

Galgóczi Móni | 2004. 08. 31.

Alan Houel–Christian Godefroy: Hogyan bánjunk nehéz emberekkel?

„Volt már dolgunk egy túlságosan is heves főnökkel? Vagy együttműködésre nem hajlandó, őrjítő bürokratával? Vagy rosszindulatú ügyféllel? Arrogáns eladóval? Szeszélyes és makacs...

Galgóczi Tamás | 2004. 08. 29.

William Ury: Tárgyalás nehéz emberekkel

William Ury neve valószínűleg nem ismeretlen a menedzserkönyveket használók körében, hiszen A sikeres tárgyalás alapjai című, társszerzővel írt könyve annak idején tisztes sikert aratott....

Galgóczi Móni | 2004. 06. 17.

Michael E. Gerber: A vállalkozás mítosza

Biztosan mindenkinek megfordult már a fejében, hogy saját, önálló vállalkozást indít. És legalább ennyien lehetnek azok is, akiknek igazából elképzelésük sincs arról, hogy mivel is jár...

Galgóczi Móni | 2004. 06. 10.

Joseph Kirschner: A manipuláció művészete

A szerző véleménye szerint kétféle ember létezik: az egyik az, aki manipulálja embertársait, a másik pedig az, aki hagyja, hogy manipulálják. Mindennapi életünk szünet nélküli manipulációs...

Galgóczi Móni | 2004. 05. 19.

Geoffrey Moss: Az eredményes kommunikáció kézikönyve

Mai világunkban sikerünk és eredményességünk nagyban függ attól, mennyire ismerjük a kapcsolatteremtés legfőbb szabályait. Tudnunk kell, hogyan gondolkodnak mások, fel kell ismernünk a szándékaikat,...

Vizoviczki Csaba | 2004. 05. 05.

Robert T. Kiyosaki–Sharon L. Lechter: Gazdag papa, szegény papa

A modern fogyasztói társadalom alappillére a pénz. Minden ezen kis „papírdarabka” körül forog, ami manapság már egyre kevésbé ölt fizikai formát. Ahogy egyre inkább virtualizálódik...

Galgóczi Móni | 2004. 04. 27.

Andrew S. Grove: Csak a paranoidok maradnak fenn

Az Intel elnök-vezérigazgatójának néhány gondolatát nemrégiben már megismerhettük Csúcsteljesítményű vezetés című művéből. Most egy egészen más, a múltkorinál sokkal komolyabb problémát...

Galgóczi Móni | 2004. 04. 19.

Andrew S. Grove: Csúcsteljesítményű vezetés

Andrew S. Grove (Gróf András) Magyarországon született. Az 1956-os forradalom után emigrált az Egyesült Államokba. Három évvel később vegyészmérnöki oklevelet szerzett a New York Városi...

Galgóczi Tamás | 2004. 04. 12.

Wess Roberts, Ph. D.: Attila győzelmi titkai

Mindannyian szeretünk győzni. A szerző arra vállalkozott, hogy elméleti és gyakorlati tudását olyan formába önti, amivel ebben segítséget nyújthat minden igazgatónak, menedzsernek, és (nem...

Galgóczi Móni | 2004. 04. 06.

Gerard Nierenberg–Henry H. Calero: Testbeszéd-kalauz

„Emberként az a feladatunk, hogy gazdagítsuk tapasztalatainkat, és annyira emberiek legyünk, hogy képesek legyünk önmagunkat látni minden embertársunkban.” Ez a szépen hangzó mondat Gerard...

Galgóczi Móni | 2004. 03. 29.

Michael Barratt: Médiaszereplés felsőfokon

TÁJÉKOZTATÁS–NEVELÉS–SZÓRAKOZTATÁS. Ez a hármasság jellemzi a jó interjút. Ez a célja a riporternek, és ennek kell célként lebegnie az interjúalany szemei előtt is. Lássuk, milyen...