Főkép Vannak, akik időt, energiát és nem utolsó sorban pénzt nem sajnálva igyekeznek bejutni a különböző, „király-csináló” tehetségkutató műsorokba, majd az ottani szereplésük után várnak az álomszerződésre (legyen szó zenei produkcióról, színészetről vagy akár modellkedésről) - ami a legtöbb esetben nem jön.

Aztán vannak olyanok is, akikbe jó szemű, jó fülű emberek (rendezők, fotósok, zeneszerzők, muzsikusok stb.) egyszerűen csak belebotlanak például az utcán, egy bevásárlóközpontban vagy bárhol.
 
A mostani sztoriban a jó szemű és jó fülű ember szerepét a zeneszerző, muzsikus és tanár Blum József, és a muzsikus, producer, az R-Go együttes hajdani alapítója, Környei Attila tölti be.
A tanár úr a Kőbányai Zenei Stúdióban a tanítványai között figyelt fel a két különösen tehetséges hölgyre, Bősze Beára és Jelenik Zsura.

Amikor pedig egy rendezvényen hallotta énekelni a fiatal operaénekesnőt, Tóthpál Szilviát (aki akkorra már olyan komoly szerepeket tudhatott maga mögött, mint Papagena és később Az Éj Királynője a Varázsfuvolából), akkor egyre élesebben kezdett körvonalazódni benne egy új együttes képe.

A hölgykoszorút próbaéneklésre hívta egy stúdióba, és a közkedvelt Ave Maria-t énekeltette fel velük. A felvétel azonnal felkeltette az egyik tv-csatorna műsorkészítőinek érdeklődését és a dal adásba került.

Innentől beindult a gépezet: a Gloria névre hallgató trió menedzselését Környei Attila vállalta, akinek nem volt ismeretlen a feladat, hiszen olyan csapatok sikere fűződik a nevéhez, mint a Princess és az Adagio.
 
Az új crossover formáció tagjai stúdióba vonultak és elkészítették  bemutatkozó albumukat, melynek repertoárját a ma már klasszikusnak számító forgatókönyv szerint népszerű dallamokból állították össze.

Olyan jól ismert kompozíciókat hallhatunk musical-ekből, operákból és operettekből többek között, mint a Habanera (a Carmen-ből), a Le temps des cathédrales (A Párizsi Notre Dame című musical-ből), a Fényév távolság (a Padlás című musical-ből), a Vilja dal (A víg özvegy című operettből) és Lauretta áriája (a Gianni Schicchi című operából).

Amit hallunk az a klasszikus és örökzöld művek mai, modern hangszerelés melletti három szólamos feldolgozása.
A trió tagjai három különböző zenei világból érkeztek az együttesbe, vagyis nyugodtan elmondhatjuk, hogy az opera (Tóthpál Szilvia), a musical (Jelinek Zsu) és a pop (Bősze Bea) képviselői találkoznak ezen az albumon, aminek eredője egy kellemes szórakozást ígérő, modern hangzásvilágú produkció.

A többiekhez viszonyítottan újnak számító műfaj, a crossover sajátos helyzetben van.
Az egyik oldalról ugyanis a zenész szakma a klasszikus zenei értékek fillérekért történő kiárusításával vádolja a képviselőit, a másik oldalról, a lemezeladási adatok alapján a közönség viszont igenis vevő erre.

Éppen ezért az Ave Maria című albummal kapcsolatban is szép számmal lesznek fanyalgók, ám akiknél átmentek a szűrőn a Princess és az Adagio lemezei, azoknál ez a korong is igazi örömforrás lesz.
 
Előadók:
Bősze Bea - ének
Tóthpál Szilvia - ének
Jelinek Zsu - ének

Közreműködők:
Blum József - zongora, billentyűs hangszerek, számítógép és dobprogram
Sipeki Zoltán - gitár
Varga Gábor - trombita
Bognár vonósegyüttes
 
A lemezen elhangzó számok listája:
1. Eljött a sírig tartó szerelem
2. Szívből szeretni (a Rómeó és Júlia című musicalből)
3. Habanera (a Carmen című operából)
4. Time to say goodbye
5. Szépség és a szörny
6. Le temps des cathédrales (a Párizsi Notre Dame című musicalből)
7. Fényév távolság (a Padlás című musicalből)
8. Talán, talán
9. Vilja dal (A víg özvegy című operettből)
10. Lauretta áriája (a Gianni Schicchi című operából)
11. Ave Maria
12. Követtem nyomát
13. Árva fiú
14. I will follow him
 
Diszkográfia:
Ave Maria (2008)