Greg Stolze: Ha mardos az éhség
Írta: Gulyás Attila | 2007. 09. 26.

Gyanítom, hogy az említett új rendszert hasonló igény szülte, mint az amerikai piacra szánt butított Tomb Raider játékot.
Így azok is élvezhetik és vásárolhatják a Vampire játékot rengeteg kiegészítőjével, akik kombinációs készsége esetleg értelmi képessége nem tette eddig lehetővé.
A történeteket egy ifjú vértestvér törekvésein keresztül élhetjük meg, kezdeti botlásaival, apró győzelmeivel, és ezek káros mellékhatásaival együtt.
Persephone Moore, a hercegnek, a város vezetőjének gyermeke, akit sokan a herceg gyengeségének tartanak, és így is viszonyulnak hozzá.
Később kiverekszi magát a házi kedvenc szerepből, de ezzel leginkább ellenségeket szerez, és egy kevés szövetségest.
Az ifjú vámpír élete nem egyszerű. Miközben próbál talpon maradni a szörnyek közösségében, még nem számolt le emberi érzelmeivel, amit sokan gyengeségnek tekintenek. Néhányan pedig kéretlenül próbálnak segíteni kapcsolatai felszámolásában, a Maszkabál fenntartásában.
A kishölgy „lökdösődése” sok mindenkit érint, szinte minden nagyobb frakciót megbolygat, és ezen keresztül még jobban megismerhetjük a különböző vértestvér csoportosulások törekvéseit, azok felépítését és politikai játszmáikat.
Bevezetőként egy újszülött csetlését botlását, hibát hibára halmozását nézhetjük végig, hátha kezdő játékosként mi már nem követjük el azokat.
Sajnos a Vampire - The Requiem még nem jelent meg magyarul, valószínű, először a kedvcsinálóval próbálják felmérni a piac igényeit, hogy a magyar közönség mennyire ragaszkodik a régi jól bevált rendszerhez, vagy éppen mennyire vágyik valami újra.